۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

اساس راه اندازی سایت های تجاری - کد m

معیارهای اصلی ایجاد سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه بخش هستند :

خصوصیات محصول: هر مشتری بایستی بتواند یک محصول خاص را از بین مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، تصویر و شرحی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر توصیف کننده ساختار محصول، اغلب دلیل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به روش قدیمی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا تمایل دارید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با خود محصول میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر