۱۳۹۴ آبان ۱۱, دوشنبه

آموزش ملاک های انتخاب فیلمبرداری عروس مقرون به صرفه

ویدئوی ملاک های پیدا کردن فیلمبرداری عروسی عالی

معیارهای انتخاب آتلیه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در یوتیوب



• برای انتخاب تصویربردار حتما چند نمونه از ویدئوها و کلیپ های اورا ببینید تا با دیدن نمونه ی کارها بهتر بتوانید تصمیم بگیرید .

• اگر آهنگ یا موسیقی خاصی را دوست دارید می توانید آن را به آتلیه ی عکاسی خود بدهید تا برای میکس و تدوین فیلم تان از آن استفاده کند . ضمنا با بدقولی ، عکاس تان را معطل نگذارید .

بررسی جزئیات مهم قبل از عقد قرارداد:

• قبل از عقد قرار داد با عکاس تان ، حتما درباره ی جزئیاتی که دوست دارید رعایت شود و یا از آن ها عکاسی شود ، قیمت ها ، کیفیت چاپ عکس ها و اندازه ی آن ها و ... صحبت کنید . امروزه هر عکاسی منوی خاص خودش را دارد و با عکاسی های دیگر کاملا متفاوت است به همین علت سعی کنید از تمام عکاسانی که به آن ها مراجعه می کنید درباره ی جزئیات کارشان سوال کنید تا روند کار عکاسی و قیمت آن ها مد نظرتان باشد .

• در صورت پسندیدن کار یک عکاس حتما تمام جزئیات را به صورت مکتوب در آورید و کپی آن را نزد خودتان نگه دارید ویا دو نسخه از آن تهیه کنید تا در این یکی دوماه مانده به عروسی چیزی فراموش نشود . چرا که تنها شما نیستید که به آن عکاسی مراجعه کرده اید و هر مراجعه کننده ای هم نظرات و خواسته های متفاوتی دارد که عکاس نمی تواند همه ی آن ها را به خاطر بسپارد.























معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات

قبل از عروسی تست گریم داشته باشید

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

چند نکته کوتاه اما مهم

- اگر در آرایش صورت وارد نیستید در کار آرایشگرتان زیاد دخالت نکنید. برخی از آرایشگرها منعطف هستند و گروهی دیگر در روز عروسی با چند اخم و غر شما را ناراحت می‌کنند. پس قبل از تنظیم قرارداد باید ببینید که آیا آرایشگر مورد نظرتان می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند؟ اگر از این موضوع مطمئن باشید دیگر لازم نیست مدام با آرایشگر جر و بحث کنید و از نتیجه کار راضی‌تر می‌شوید.

- کمی قبل از روز عروسی لباس و زیور آلات‌تان را به آرایشگر نشان دهید تا آرایش را با آنها هماهنگ کند.

- برای اینکه آرایش شما تا آخر شب دوام داشته باشد آرایشگر باید از زیرسازی محکمی استفاده کند و در پایان با کمک فیکساتور آرایش را ثابت نگه دارد. بهتر است از آرایشگر بپرسید که آیا از چنین ثابت‌کننده‌هایی استفاده می‌کند یا نه و از این بابت مطمئن شوید.

-هر چقدر آرایش شما در روز عروسی به چهره واقعی‌تان نزدیک‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسید. به دنبال این نباشید که در روز عروسی خیلی تغییر کنید. مهم است که زیبایی‌های طبیعی چهره شما بیشتر به چشم بیاید.

- اگر جزو عروس‌های سن بالا هستید آرایش ملایمی انتخاب کنید. آرایش زیاد سن‌تان را بالاتر نشان می‌دهد.







منبع مقاله : معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر