۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

چگونه پوستی روشن و شفاف داشته باشید؟

  عنوان: ستاره های بخشنده جهان!

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

تاملینسون از دونکستر، یورک‌شر جنوبی، انگلستان است. مادر وی جوانا پولستون و پدرش تروی آستین نام دارد. والدین او در هنگامی که او کوچک بود از یکدیگر جدا شدند، لوئی نام خانوادگی خود را از پدر ناتنی اش گرفت. او ۵ خواهر ناتنی کوچک‌تر از خود دارد با نام‌های شارلوت (لوتی) تاملینسون، فلیسیتی (فیزی) تاملینسون، دیسی و فیبی (دوقلو) تاملینسون و جورجیا آستین.

وی در مدرسه Hall Cross و Hayfield درس خواند. او در اولین سال تحصیلش در مدرسه Hayfield ناموفق بود. او نقش دنی زوکو در فیلم Grease را در تئاتر مدرسه Hall Cross ایفا کرد؛ و این نقش باعث امیدواری او برای شرکت در اکس فکتور شد.
زندگی شخصی
تاملینسون در نوامبر 2011 رسماً با النور کالدر دانشجوی دانشگاه منچستر وارد رابطه شد و در مارچ 2015 به دلیل تورهای متعدد از یکدیگر جدا شدند. وی پس از جدایی از کالدر، به ملاقات های زیادی با برایانا جانگویرف، استایلیست کالیفرنیایی رفت. وی در برنامه "صبح بخیر آمریکا" در آگست سال 2015 اعلام کرد که بزودی پدر خواهد شد و مادر فرزندش برایانا جانگویرف است و بچه او به دنیا آمده است و نام او فردی است.

1.لوئی تاملینسون خواننده بریتانیایی و نایل هوران خواننده ایرلندی از گروه وان دایرکشن، در کنار افراد دیگری چون دیمین لوئیس، رابی ویلیامز و اولی مارس، در یک مسابقه فوتبال شرکت و بیش از  5.4 میلیون دلار به نفع یونیسف جمع آوری کردند.

2.جان بویگا بازیگر انگلیسی جنگ ستارگان، یکی از ستاره های مورد علاقه ماست، از این جهت که فعالیت های خیرخواهانه زیادی انجام می دهد. به عنوان مثال یک بار کودکان بیمارستانی در لندن را با عروسک های سریال جنگ ستارگان سورپرایز کرد.

برخی از آن کودکان آرزوی دیدن این چهره محبوب را داشتند و در نهایت آرزویشان به واقعیت پیوست.
3.سوپر مدل کریستی ترلینگتون، نه تنها ظاهر بلکه باطن زیبایی نیز دارد. او موسس خیریه « Every Mother Counts»، موسسه ای در جهت حمایت از مادران باردار و کودکان، است. آنها این بار تعداد محدودی کیف مخصوص مادر و کودک را به همراه تمام لوازم مورد نیازشان تهیه کردند و به هائیتی رهسپار شدند.ستاره های نیکوکار دنیا را از هالیوودی ها تا ورزشکاران را بشناسید5.فعالیت های خیرخواهانه تیلور سوئیفت، زبانزد خاص و عام است. این ستاره هالیوودی 4 میلیون دلار به موزه و تالار مفاخر موسیقی کانتری و 150 دلار به مدرسه ای در آلاباما که در اثر گردباد ویران شده بود اختصاص داد. او همچنین هر چند وقت یک بار ساعت های زیادی را در کنار کودکان سرطانی در نیویورک می گذراند. نام او در لیست خیرترین ستاره ها در سالهای 2012، 2013 و 2014 ثبت شده است.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر