۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ارتباط یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی اینترنتی بخش 4

اثر یوزر فرندلی بودن وب سایت در فروش آنلاین پارت 4

رنگ بندی مناسب
وجود رنگ بندی مناسب در صفحاتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی وب سایت شما میشود . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند لحظه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

ساخت قسمت نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر