۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

در هنگام طراحی وب سایت استفاده از قطعه های کد php بهینه تر است یا ای اس پی ؟

موقع ایجاد وب سایت به کار بردن زبان php بهینه تر است یا ای اس پی ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، رایج ترین |زبان ها|کدها} برای ساخت وب سایت های داینامیک هستند . از نظر کارایی میتوان گفت که هر دو یک کارایی داشته و فرق آنها در نوع نوشتن کدهای آنها میباشد. بسیاری از افراد که اطلاع چندانی از نحوه کارکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن پاسخی برای این مسئله میباشند که کدامیک از این زبان ها بهتر است . در واقع این مسئله بعضا باعث میشود که بحث ها و اختلاف نظرهایی در بین طراحان به وجود بیاید.

به این خاطر که اکثر طراحان وب سایت تنها به یکی از این دو زبان اشراف دارند به سرعت در جواب با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن توانا میباشند.

بعضی از کاربران برای  ساخت نسخه اندروید سایت و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف سلیقه میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر